Sadies Week

2013-03-31,20:16:47
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Ganska så händelsefullt!
 
Måndag och tisdga var ganska så vanliga, men på oooooonsdag så kom min lilla bästis Alicia hit!
Hon är emd sin pappa och syster på semester i USA och de startade i LA och innan de åkte till vegas så stannade de till här i två dagar :D
 
Så jag tog med alicia på Lady Royalty på onsdag kväll (som en skönhetstävling men det är mera komiskt och inte så seriöst) sen på torsdag avr vi ute med båten hela dagen och senare på kvällen så tog jag med alicia på Mr. Knight (skönhetstävling för killar men de låtsas vara kändisar och allt är komiskt)
 
Fredag var bästa dagen so far! Jag fick ta med Alicia till skolan och vi hade en pep assembly inför the Sadie Hawkins dance vi hade på fredags kväll. Och jag har gått på tre st pep assembly och det här var by far the best one so far!!!! Helt otrloligt och vi i StuCo fick jättemycket beröm och flera styckna sa att de också tyckte det var bästa pep assemblyn någonsin!
 
Och Alicia fick träffa alla mina kompisar i skolan så det var kul!
 
Sen på kvällen då så var det Sadies! Det var riktigt kul, denna dans så behöver man itne klä upp sig med massa klänningar och så utan man har shorts och så (matter of fact om man har klänning eller kjol så blir man inte insläppt) och temat var "A knight out of this world" och nej jag stavade inte natt fel, vår maskot är Knight (riddare) så allt som har med natt (night) att göra stavar vi som Knight stavas istället.
Men bästa dansen jag gått på och denna gången stod jag inte i chock utav hur alla dansade utan jag förväntade mig det.. haha.
 Sen åkte dem på lördags morgon :// Men nu är det bara ca 4 månader tills vi ses igen!
 
Men på lördag så var jag med Jordan, hennes pojkvän och några av deras vänner nere vid "That Beach" den heter faktiskt That beach... Gjorde mig jätte confused.. Sen kom jag hem och städa rummet och lite sådant och senare kom Hannah och hämtade upp mig för "A knight under the stars" (nu ser ni knight där igen istället för night) och det är ett event som NHS anordnar och vi låg på fotbolls planen och kolalde på stjärnorna, fanns teleskop där och de visade också en film. Var riktigt mysigt! Det avr väll över runt halv tio på kvällen så då åkte jag Hannah och Grady till Hasting och bara satt och läste, var jättemysigt!
 
Idag är det easter!!!!! Happy easter på er alla! Glad påsk och hoppas ni har en rba dag (även fast jag är rätt säker på att ni firade igår...)
 
pöss på er alla!
 
Bild 1: Pep assembly! Var Boys vs Girls och alla killar abr lila och alla tjejer bar guld!
Bild 2: SADIES! An awesome dance.
Most awesome day in america so far! Thanks for everyone that made it :)
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0