partaj

2013-03-10,00:24:52
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
 
Idag så är det Izzy's 1 års dag! Det är Cindy och Rich kompisars kiddo så eftersom de har en pool vid deras hus så tyckte dem att de kändes säkrare här med alla barn springandes omkring.
 
Men igårkväll så var jag med Nicole och Katie igen. Vi åkte till Nicoles pojkväns hus och bara tog de lugnt, vi åkte till några andra sen men när vi skulle tillbaka till Hunter (Nicoles pojkvän) så bad jag dem att skjutsa hem mig för jag avr så trött. Så kom väll hem runt ett. Ohc klockan åtta på morgonen så smsar Jordan mig och vi ska på en art show. Vi måste gå på den för att göra ett projekt till våran art-class så vi passade på nu.
Det avr helt okej, var roligt där de hade studenters art för man kände några som fick ha sina konstverk där. (tex i något inlägg innan där mitt porträtt är på en bild så är Jenelläven med sin bison skalle och den fick vara med!)
 
Men kom hem, gjorde i ordning för pqartyt och allt sen plockar Jill upp mig och vi åker och shoppar lite. Hittade 4 topara och ett par shorts (som kommer vara perfekta för sadies) på rea!
 
Men hon hade glömt bort att hon skulle jobba vid 4 så hon behövde skynda sig hem och göra sig i ordning.
Så nu är jag hemma och födelsedags partyt har lugnat ner sig lite, folk har börjat lämna, men klockan 5 ska jag göra något med Hannah, vi kanske ska åka till River Valley som ligegr ca 45 min häifrån och kolla på ett baseball game men tror inte det komemr bli så, börjar bli ganska kallt och kanske komemr regna igen..
 
Men men, ska vara social igen, puss och hejdå

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0