Blood Drive

2013-03-06,03:51:27
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Jag fick inte vara en hjälte och ge blod .. Om man har bott i Europa i mer än 5 år så finns en risk att man har madcow disease eller något sådant i blodet.
Men jag sprang runt som en galning överallt och hjälpte till med hela tillställningen! Jag bredde Peanut Butter & Jelly sandwiches och sen delade jag ut lite pass (lappar man ger till lärarna där det ståratt de kan komma enr till blood driven och så) och sen var jag personen som såg till att alla som gett blod satt ner i 15 minuter, åt och drack och att de mådde bra. Lyckades ganska så bra med det, en tjej lyckades svimma när jag satt där men det var faktiskt för att alla hennes vänner omringade henne så vi kunde inte se henne.
 
Men men, allt gick bra!
Två veckor kvar till Spring Break, haha alla tjejer här börjar gå galna redan! Runt om i USA så har alla olika veckor för sina springbreak och alla snygga college boys kommer ner hit över hela mars och april.
 
Insåg nu att jag har läxor... Gjorde inte mina läxor för igår till idag för jag var ju nere vid Blood Driven hela tiden så måste göra dem nuuuu. Ha en bra dag!
 
På bilderna är det Pavo (polska utbytesstudenten), Miles och jag. Andra bilden så är hela rummet (gammla gymemt) och alla maskiner.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0