Sista dagarna..

2013-06-25,02:50:43
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(3) Kommentarer
Det är svårt att lämna allt.
Ska bli så sjukt kul att komma hem, prata ihop sig med vännerna igen, få vara i mitt egna rum, se familjen. Men det betyder också att jag lämnar mitt hem här, jag lämnar mina vänner som jag fått här och jag lämnar min andra familj..
 
Men jag vet ioförsig att jag ahr fått varit med om något här, jag har något här, som jag aldrig skulle ha haft ifall jag inte gjorde detta. Och jag är så stolt över mig själv att jag hållt ut genom de dåliga studerna, för jag har verkligen fått minnen för livet.
 
Alla väskor är packade, jag klarar mig ganska bra på 2 stora väskor ett carry-on rullväska och en ryggsäck. Så det var inte så svårt att packa som jag trodde det skulle vara, kanske för att jag startade i tid..
 
Kom precis hem från Thomas (jag vet, massvis med kompisar som ni itne har hört talas om eftersom jag aldrig bloggar), Shelby, Wyatt (han är f.ö. min pojkvän) och Bobby var där. Vi spenderade lite tid vid poolen. Men hemma nu och ska snart gör mig i ordning, ikväll ska vi alla äta middag någonstans en sista gång. Ska bli kul, men gud vad jag komemr att sakna alla!
 
Mitt plan lämnar Las Vegas klockan 21.15 imorgon vegas tid så jag kommer åka upp så att jag är där till 7-6 något. Så kommer träffa Hannah på dagen och sen hämtar Roberto upp mig och Wyatt och så åker vi upp till Vegas.
 
Jag har ganska så tur med flyg, flyger från vegas direkt till London, 1,5 timma där och sen bär det av till Stockholm där mina padres kommer att vänta på mig!
Har tappat bort mitt svenska telefon kort också så vet itne riktigt hur jag ska bära mig åt där men jaja. det löser sig!
 
 
Tänkte också ha en frågostund, fråga vad ni vill om vad ni vill och jag svarar på dme när jag är hemma i Svedala igen.
 
 
Don't be afraid to dream.

Kommentarer
Anonym

Visst hade du problem med din värdfamilj? Vad hände? Fick du bra hjälp av organisationen när du bytte familj? Läser många utbytesbloggar men jag har för mig att det var du

2013-06-25 12:35:15
Anonym

Var det svårt att inte gå upp i vikt ?

2013-06-25 16:26:22
Anonym

Posta lite bilder på dig, vänner, familj osv! :)

2013-06-25 18:43:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0