en ny semester

2013-01-08,23:48:50
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(2) Kommentarer
Andra skoldagen idag för detta år. 2013 nu, ganska grymt!
 
Men igår var awsome, även idag. Jag älskar mitt nya schema. Kommer bara ha läxor i en klass tror jag så det är skönt. Men mitt schema ser ut såhär nu:
 
Office TA - Vilket jag älskar, gillar att bara träffa alla människor och så.
JR English - Med samma lärare som förra terminen, gillar inte personerna i denna period lika mycket men det funkar.
Fundamentals of Webpage Design - Vi ahr itne kommit in så mycket på det än, men den klassen verkar awesome! Önskar jag kunde vart här förra terminen för då had ejag kunnat vara i advanced nu!
Audio and Visual - Helt okej. Jag gillar läraren och verkar kul, han får mig lite att vilja inse vad jag vill göra med mitt liv. Men han pratar sjukt mycket och upprepar saker som han sa dagen innan tex. Kanske jag och en till som lyssnar hela tiden.
LUNCH - sitter med en person från de jag satt med förut, hon är ganska tråkig.. haha. Men hon är snäll.
Student government - när jag känner flera personer här och känner mig säkrare i klassen kommer det definitvt vara en av de bästa klasserna!
 När jag kom in i klassrummet så sitter alla emd sina telefoner (vilket annars är strängt förbjudet på min skola) och pratar. Sen hade vi ett litet möte och gjorde vad som skulle bli gjort (de jobbar med att planera graduation just nu) den lektionen. Men många schyssta personer där, även de två andra utbytesstudenterna är i den klassen. (hihi fått en ny FB vän och två på ig från den klassen ;))
Drawing & Painting - Vi har fått bestämde platser vilket suger.. Men läraren är ganska schysst mot mig för jag försöker. Så så länge jag jobbar på så kommer det gå bra.
 
Måste lägga upp lite bilder från San Diego snart. Jag är för lat. Har aldrig datorn uppe!
 
Men fick en kommentar om jag kan lägga upp en video på när jag pratar engelska så kan jag väll göra, men blir nog frammåt helgen också.
puss
 

Kommentarer
Vilda Öhlin

FAN VA POPULÄR DU ÄR ALEX SOM HAR FÅTT VÄNNER!! i skillnad från mig...

2013-01-09 23:06:28
vilda öhlin

BLOGGA!

2013-01-16 22:40:54
URL: http://vildaohlin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0