Q & A

2013-04-06,00:33:47
Kategori: USA - Q&A -(0) Kommentarer
Hej!
Kommer du att få ta graduation ?
och får du göra alla senior grejer ? :)
 

YES!
Alltså det som är det bästa med att vara senior och allt istället för junior!
Jag får ta graduation! Och även om jagde hade vart kvar i Nevada så är utbytesstudenter som är seniors i Nevada inte tillåtna att graduera. Så jag är HAPPY!!!!
Har redan min cap and gown så ser fram emot det! Speciellt eftersom mina fördäldrar kommer komma ner till det så de får träffa alla mina kompisar, och mina lärare! :D
 
Och Senior grejer ??? Typ som senior ditch day (som för övrig alla skulle kunant göra) men Prom?
 
Faktiskt så för 15 minuter sen bästellde jag min klänning för prom! Det ska bli så kul!
Vår prom är 11 maj, haha hoppas jag blir frågad! Annars så kommer jag gå med vänner :)
 
Men yes, finns inga riktigt specifika saker för seniors annars tror jag... Men jag är en senior, får diplom och får göra allt som amerikanska seniors får göra!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0