Once again - deppmode

2012-10-31,22:07:22
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(1) Kommentarer
ååååh. Blir så trött på det här.
Igår - "** har kanske hittat en familj, vi får reda på allt imorgon."
Idag- "Nej, hon hade inget, men jag kan ringa och kolla med några, hör av mig imorgon"
 
Vilekt inte heller kommer att hända.
 
Gick först ca tre veckor innan jag fick min familj och när jag väl fick en så har det fortsatt att gå flera dagen, nu en vecka och 1 dag.
 
Sen babblar min IEC på om att det inte är säkert att jag ska flytta dit, vilket gör mig väldigt konfunderad, ringer Boston och de säger att ja men de ska bli min familj förr elelr senare!
 
Sen att förhoppningsvis så ska jag kunna flytta inom några dagar (alltså det var i helgen på't ungefär) eller så händer det nästa vecka.
 
Nu är denna vecka snart slut, bara torsdag och fredag kvar. Boston jobbar inte på helgerna. Förvisso så jobbar IEC:s och sådant "dygnet runt" men känns hittills som att informationen jag får av dem inte känns 100%:ig, om äns 50%:ig ..
 
Så, om det inte händer denna vecka. När ska det då hända ?
 
Har gått en månad + någon/några veckor sen detta drogs igång. En månad sedan flytten skulle ha gjorts, 1/10 av mitt liv, jäkla mycket besvikelse..
 
Eftersom att jag dessutom ska flytta känns det så fel att be dem om saker, som tex så vill jag inte fråga vpappa att skjutsa mig till en ATM för att ta ut pengar (behöver lunchpengar, alla mina kontanter är slut) för vet att hon jobbar så mycket och aldrig är hemma. Och när vi väl åker någonstans känns det som att det bara är pga av mig.
Sen att dessutom lägga det på honom sen nästa dag (vilket iof aldrig kommer hända) hejdå, jag drar nu, glömde bort att säga det efter den där prövningsveckan som var för en månad sen, men ja jag ska flytta, ciao.

Kommentarer
Tha skånegirl

<3

2012-10-31 23:59:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0