Mountain Lion Messenger

2012-10-30,22:32:00
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
 Bild1: Front page - Bild2: Foreign Exchange Student artikeln (ja, jag blev dresscodad den dagen..) - Bild3: Min första By-Line!
 
Första nummret av SVHS (Sierra Vista High School) tidning är ute! Känns kul att både vara med i den och att ha mitt namn på en "By-Line".
 
Om du vill läsa utbytesartikeln kan du även klicka här för större bild. (by linen i den artikeln blev fel, jag skrev den inte, en tjej vid namn Aremis skrev den.)
 
Jag fick idag beröm av Ms.Poster också, inför hela klassen, och man måste ju erkänna att då känns det bra!
Speciellt när man vet att man är förkänt av det efter att ha jobbat med det och stannat till 7 på kvällen i skolan en "fredag".
 
Idag så släppte det äntligen på matten också. Vi håller på med equations, linjära, parallella och parpendicular sådana också, så inte världens enklaste. Men nu när det äntligen släppt så ser jag nästan fram emot att göra läxan!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0