3 månader i USA #2

2012-10-25,04:05:39
Kategori: USA - Under -(0) Kommentarer
Och så ett litet till inlägg för att detta inte ska totalförvandlas till värsta deprissons bloggen..
 

TRE månader har nu gått av mitt år i USA. Ganska otroligt, har hunnit med så mycket och haft så kul (dock har detta vart på tripper utan familjen).
 
Har hunnit med en helg i Californien, med Disneyland, Beachen och LA Fashion District. Har sätt de underbara natur scenariona i Zion National Park, Utah och paddlat kanot i Black Canyon River.
 
Så har träffat så underbara utbytisar och har haft så himla kul!
 
och för att inte glömma bort EF CAMP! Något jag absoluta rekommenderar till alla blivande utbytesstudenter, så värt pengarna!
 
Så även fast min situation ser ut som den gör, jag ibland bara vill åka hem för att jag känner att jag slösar min tid här. Så kollar jag tillbaka på detta tre månader och inser att jag har så många fler kompisar och har hunnit med ganska häftiga saker på denna tid. Så jag ångrar det absolut inte. Punkt.
 
 
 
Jag och Emma när vi gick runt i LA Fashion Distric hörde helt plötsligt något som lät som den välbekanta sommarplågan Dansa Pausa, och insåg att det var den på engelska. Ha var så himla kul! På en liten ghetto butik så hör vi en svensk låt, på engelska (vi hade aldrig hört den versionen förut). Förgyllde våra liv för några minuter.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0