Q&A

2012-11-15,09:56:32
Kategori: USA - Q&A -(0) Kommentarer
Sofia
Hej! Varför ska du byta familj? Har inte riktigt förstått det :O Men lycka till iaf!
 
Vill børja med att sæga att varje gång någon frågar så blir det bara svårare och svårare att førklara.. och vet inte hur jag ska førklara det heller..
 
Men jag bytte før jag trivdes inte på flera olika sætt. Kænde mig fast, de var inte den socialaste familjen och det funkade inte før mig och så var det de med storstaden. Las Vegas ær en jættefin stad verkligen men ingentign før mig. Och från børjan var det så att jag skulle till Moapa Valley, Mesquite eller något men efter ett tag verkade det hoppløst och familjer i Vegas verkade inte så fel. Men så kom Lake Havasu! Haha, så glad. Hoppas bara bakgrundschecken och allt går igeom (vilket de borde bli efter som de har art værdfamilj åt YFU førut) så jag kan komma dit i helgen!
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0