One week in Lake Havasu

2012-11-27,06:59:48
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Idag så var vi ju och hikade, vi var kanske ute i en timma. Efter det så åkte vi till gymmet och de fixade något medlemskap åt mig och så. Sen visade Rich mig lite maskiner och dylikt, hur de funakr och så. Jag fick även jobba massa och jag är helt öm i armarna!
Men sen handlade vi lite för lunch och lite skolsaker åt mig, imrgon ska vi ju åka och registrera mig!
Har även fått reda på att det finns 2 andra utbytesstudenter här, Cindy hade ju frågat skolan om de hade plats för mig och då sa de att de tar in 4 utbytesstudenter per år och de hade bara 2 än så länge, så det är ju kul!
 
Efter shoppingen så visade Rich mig även vattnet lite och vi åkte nere på stranden med Jeepen, och det är så fint!
 
När vi kom hem så gjorde han lunch, typ världens godaste macka, craisins, någon slags turkey, peppar turkey, creme cheese och den var så sjukt god. Han är tydligen bra på att laga mat och så för senare så plockade vi upp Cindy och Kennah och han köpte något slags kött som han senare grillade och det smakade sågott! Vi åt det med sweet potato (orange potatis som är ganska så söt, används oftast i desserter) och morötter som vart i ugnen, en liten festmåltid!

 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0