Off Road

2012-11-26,01:30:11
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Bild 1&2: The Desert Bar, mycket fancyigare än vad jag trodde! Bild 3: Jag på ett ställe där vi stannade. Bild 4&5: bilder från bilen. Bild 6: Jag Cindy och Kennah in front of Arizona desert. Bild 7&8: Ökeeen. Bild 9: Gruvor där man "utvinner" koppar och turkos stenar. Bild 10: Turkos stenar. (mycket finare färg i verkligheten) Bild 11: Minorna från Jeep förnstret.
 

Att åka off-road med Jeepen var sjukt kul! Det är ju läskigt också, ibland tror man att jeepen ska falla över, speciellt när man åker nära en kant och man inte ser kanten (vi har dörrarna på) och det är typ ett stup ner på 100 m! Var ganska mäktigt med allt. Klättra över berg och sådant, med jeepen alltså.
 
Och tog med mig min systemkamera men tog aldrig upp den för blev så dammigt när man åkte. Lät den vara kvar i väskan istället. Och i en gruva gick vi in kanske 60 m, det var coolt. Och vi hittade lite fina turkosa stenar.
 
Sen vid the desert bar så åt vi hamburgare och lyssnade på musik. De hade ett live band där. Pappa och mamma, ni skulle verkligen ha älskat det! Var så himla fint och mysigt med musik och allt. Men förstår inte hur de kan orka vara där, nästan december och jag tror det var upp emot 30 grader där ute. Var olidligt efter att man suttit still ett tag..
 
Sen blev jag besviken, fanns en "safe-road" dit också.. Jag som trodde att man skulle förtjäna allt och så, och att bara off road fordon kunde åka dit! Så ser man små bilaroch en "safe road", men kändes iaf bra att vara där "på riktigt" ;)
Men var ganska skönt med vanliga vägen hem för då sov jag hela vägen hem^^
 
Sen väl hemma så duschade jag av mig allt damm, och jag tror vi alla är ganska så trötta av solen och allt så blir nog en hemmakväll, Cindy ska även jobba imorgon..
Och hon såg att jag hade en "retainer" för mina tänder (alltså den som man haft efter tandställning, den är av plast och ser ut som tänderna.. om ni förstår..) så hon ska ta hem tandblekning till mig ! :) Ska bli kul att få lite vita tänder!
 
Nu ska jag gå och hjälpa Cindy i köket tror jag, byeee
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0