Min första thansgiving!

2012-11-23,04:34:50
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Är så glad att jag fick möjligheten att spendera thanksgiving här med min nya familj! Vi hade inte värsta pråliga middagen med massa personer och så men hade en mysig middag med Cindys mamma och syster + systerbarn. Sedan åkte jag och Cindy runt till lite vänner av henne, en av hennes bästa vänners man är halvsvensk så han pratade lite svenska med honom.
 
Sen kollade vi x-factor och BEatrice åkte ut :/ Var lite ledsamt, men Cece är ändå en rba artist, men jaggillar varken fifth harmony elerl Diamond. Och så kul att Carly fick bli etta denna vecka, Tate kom ju ändå tvåa och har vart på toppen i två veckor. Jag tror Tate själv ville att Carly skulel vinna, det avr verkligen en bra boost för hennes självförtroende!
 
Nu har de andra åkt hem och jag ich Cindy tar det lite lugnt bara :)
 
Eftersom de inte riktigt har affärer här så blir det ingen  blackfriday för oss, blir walmart en sväng och någon annan butik kanske.
 
Men godnatt nu!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0