Lördag, november 24

2012-11-24,22:06:22
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
 
Imorse var vi nere vid kanalen och sprang igen. Ja eller jag går ju. Så Cindy sprang två varv och jag gick ett, så när jag var klar så gungade jag en stund. Alltså det är verkligen så sjukt fint här!
 
Sen målade Cindy mina naglar, hon har ett gel kit / saloon kit med en sådan där UV lampa så det sitter på i 2-3 veckor! Inte riktigt min färg men hon sa att vi fick ta och köpra några flera.
 
Nu ska vi bara åka runt och göra lite ärenden, bla köpa ingredienser till svenska kanelbullar, fick även förklara för Cindy vad Kardemumma var, hon ahde aldrig hört talas om det!
 
Vi ska även ner till kanalen igen och mata ankor med Kennah tror jag, haha.
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0