Bal

2012-06-13,22:02:26
Kategori: USA - Före -(1) Kommentarer
Igår var så mysigt! Först åkte vi hem och fixade oss hos Ebba, hon sminkade oss osv. Vi åt frukt pratade om allt och så.Vi åkte till balen på flak och hade kul. Själva balen var väll itne den bästa men det var riktigt trevligt!
Alla var så fina och vi hade riktigt kul efteråt :)

Men detta får mig bara att inse att hur mycket kommer inte balen i USA att höja sig över det här? Typ tusen gånger bättre!

Och som min kompis sa, att imorgon är sista dagen i skolan, nästa dag jag går i en skola så är det på andra sidan atlanten i Amerika. Ganska otroligt, men längtar så. Men det är nu jag börjar inse vilket folk jag kommer sakna och så.Men man hoppas ju och tror såklart att de man verkligen litar och älskar kommer vara kvar och där för en när man kommer hem.

Nu ska jag in i duschen och göra mig fräsch inför morgondagens skolavslutning!


Kommentarer
Vampire Diaries Blog

Hej! Gillar du Vampire Diaries? :) Då är våran blogg något du ska checka in! http://vampirediariesblog.webblogg.se

MVH / Vampire Diaries Blog

2012-06-24 23:09:45
URL: http://vampirediariesblog.webblogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0