king

2012-12-24,06:08:55
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Världens mysigaste hund
 

Idag har vi vart runt och bara gjort lite olika ärenden.
Dan och Tracey (Cindys pappa och låtsasmamma) åkte hem idag efter att ha varit här i tre dagar. Så vi åt frukost på the Red Onion Bar som är ett populärt lokalt ställe. Och det var deliscious.
 
Sen var vi runt över allt. Håll på att dö av trötthet. Men vi åkte bland annat till Cinys kompis Nikki som bor jättefint i ett nybyggt område och när man går in genom grindarna till hennes hus så kommer den mest underbara och graciösaste hunden jag någonsin sätt. En säkert en och en halv meter stor Grand Danion. Sååå fin. När jag blir rik ska jag ha två Grand Danions som följer efter mig över allt.
 
På onsdag blir det San Diego då! Ska bli kul :) Vi ska paddleboarda till Lahoja Cove en dag, San Diego Zoo någon annan och bara ha det bra där borta.
 
Nu ska jag gå och lägga mig och önskar en God Jul till Sverige!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0