Welcome Party

2012-08-26,11:05:47
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Äntligen sitter jag i min säng och ska snart gå och lägga mig!
 
Fcik gå upp tidigt imorse, vilekt resulterade att ungefär udner hela dagen så har jag vart ganska trött och off.. haha eller motsatsen, hyper och bara babblat på som den.. hehe
 
Iaf, vi blev lite försenade till Welcome Partyt. Vi skulle åka klockan 1 men kom iväg vid 4. Kan säga tt vi ahde besök av polisen och allt! Oppa. Nej men vpappa fick någon typ av solsting, sen blev vi typ oroligaochringde 911, men de behövde itne komma sen. Men mitt i allt så plingar det på dörren så står det två tvättäkta poliser utanför. Haha.
 
Men vi kom iaf dit! Hade med mig min mat, och katastrofen löste sig för en svensk hade med sig lingonsylt! Super!
Vi var 5 svenska tjejer där, eller en hade åkt när jag kom dit, inga svenska killar. Men vi svenska tjejer här i Las Vegas är Jag, Linnea ( hon som åkte innan jag kom, Stockholmare från nacka som fö var på samma intervju som mig året innan jag åkte) , Emelie ( från skåne ), Joanna ( från Gävle) och Emma (skåne där också, som jag snackat med lite förut och så. Tillochmed innan vi fick våra placeringar så hade jag pratat med henne. liten värld).
 
Sen var det massvis emd annat folk, god mat och allt. Och såklart avr värmen där också.. SÅ varmt. Haha har ännu inte vant mig. Om jag någonsin kommer.

Så vi svenskar pratade lite, jag och Joanna har samma IEC. Men de började gå efter ett tag. Vi var kvar till sist med Kiddys (thai tjejen som jag nämnt någon gång tidigare) hos min IEC och aunt Asmin. Trött och avliden beredd på att åka hem så ska vi, guess what, på middag.. Haha.
 
Så vi alla åker till detta underbart fina område och äter lite mat. Jag beundrar deras hund Rocket. (hur stor som helst, men han var världens gulligaste. Vet inte vad men jag fastnade för honom)
Ajuste, huset var så himla fint! Och området och allt! Haha vet inte vem som bodde där riktigt, men iaf. När vi ska åka så kommer förklaringen. Mannen kommer hem och han är ... damdamdam, Pilot!
Förklarade allt. haha
 
Sen hemmåt, duschade det första jag gjorde. Sen såklart supernatural. Kollade lite vad jag kan ha på mig på måndag. Typ ingen av mina tröjor funkar. Axelbanden ska vara minst 4 fingrar breda. Ha. Löjligt.
Men det löser sig ;)
 
Sista bilden:När vi åkte hem från sista middagen så kom vi från Californien hållet. Och fick ingen brabild på det men staden är så fin på natten. Helst sjukt.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0