Mountain Edge Park - Bilder

2012-08-25,10:57:53
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
i var redan en bunch av ungar från början. Beau, Avril och Renee ( Beaus kompisar ) , jag, Savannah och Edgar. Sen Vmamma och vpappa. Haha alla vi klämde ihop oss i dera van och körde dit.
 
Medans vi ungar gick uppför berget så så åkte de och köpte tacobell, mums. Men tog väll kanske 20 min att gå uppför berget. Var riktigt fint där! Man såg staden osv. Varmt såklart, vad annars :p Men ibland kom molnen och räddade oss!
 
Sen åt vi nere i parken, riktigt fint. Och en riktig omväxling från öknen, ha. Grääääääääs.
Spelade lite amerikansk football och bara pratade. Haha Sav visade oss videos på Utube, haha min vpappa skrattar så jävla kul. Haha och han förstår inte att det alla vi adra skrattar åt är hans skratt, haha så skön!
 
Men lite bilder kommer här:
 
Lite bilder uppe från berget.Inte bästa viewn men fint var det!
Hon var tvungen att utmana ödet..
Savannah lite mer taggad än mig .. elelr var det tvärtom? hmm. (btw vi håller iten händer men seer ganska coolt ut, right ?) The strip vi har framför oss
Jag, Savannah och Beau, haha
On the way down - Strike A pose. Edgar och Renee var med, bara Savannah som beundrade utsikten lite..
Tydligen har jag en throwing arm ;) Dessutom ont i den nu också :(

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0