Chipotle & Minibenandjerrys

2012-08-30,05:59:22
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
http://distilleryimage5.s3.amazonaws.com/dfecfa54f25411e1b3ad22000a1de2ac_7.jpg
 
Annan dag har nu rullat förbi. Backen är olika brant (vilket är mitt sätt att säga att dagen gått olika fort).
Skippade lunchen för att kunan gå till counslern för att byta spanskan och lyckades! Blir keramik imorgon. Kul kul.

Och börjar inte bli lika awkward för mig vid lunchen. Jag säger fortfarande inte så mycket mena ntar väll att jag känner mig bekvämare. De pratar lite med mig ibland men då är det mest när de är intresserade över något om sverige.
En som heter Juan har ställt mig den konstigaste frågan än så länge - "Går alla runt nakna i sverige?" Haha
 
Men kom hem och pluggade min algebra som ska in imorgon. Har fått 7 läxor än så länge, 3 av dem var förvisso bara papper som skulle hem och signeras och tillbaka. Men en chemistry läxa, över natten. Matten har vi alltid två dagar på oss och får en varje två dagar också. Journalism har jag massa att läsa i.. ska göra det nu.
 
Men gillar faktiskt ALLA mina lärare, jättenöjd. Eller ceramics läraren vet jag ju ej än men det blir förhoppningsvis bra.
 
Men åkte till walmart också och har äntligen (till mammas lycka) inhandlat vykort! Nu ska man bara skriva på alla..
 
Vi åt sen på chipotle och jag köpte en jättegullig ben&jerrys på walmart! :D Så söt, och bästa smaken!
 
Kom väll hem vid 6 och sen dess har jag bara pluggat min matte. Nu blir det läsa lite freedoms of press och sådant, godnatt :*
 
mamma inget paket idag heller!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0