17 augusti

2012-08-18,07:27:44
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Hujeda mig!
Mina fötter avlider. Jag avlider. Och jag avlider återigen,
Trött som fan efetr att ha gått runt i mina flip flops på the strip i 4 timmar typ..
 
Jag och Svannah mötte upp Nikki ( min IECs dptter) och deras två utbytesstudenter från Norge och Italien (vars namn är sedan länge (typ från när man sa sitt egna namn när man hälsade på dem) bortglömda).
Plus en av Nikkis kompisar.
 
Vi gick runt lite överallt, åt crepes på Bellagio, var inne på Urban Outfitter igen och fick ed mig en fin fin ring! Såg massa annat och bara gick på The Strip. De andra utbytesstudenterna kom kanske runt klockan 1 inatt och var så trötta men de fick iaf se mycket ! haha
 
Vet inte mer vad jag ska skria... hehe och emd det menas det...
BILDER!
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0