Mitt Utbytesår

2011-07-28,16:32:00
Kategori: USA - Före -(0) Kommentarer

Ja, det flesta av mina kompisar vet kanske om att 2012 kommer jag åka till USA ett år som utbytesstundent. Denna blogg är ju relativt ny så jag tänkte att jag skriver om det här eftersom jag tänkte ha med mig denna blogg till USA också :)

Men iaf, jag åker med EF. Och är riktigt nöjd med det valet, Maria (som jobbar på EF) har jag liksom fått ”kontakt” med och hon är supertrevlig!

Och är super glad just nu för jag har hittat runt tusen (överdriv) olika bloggar som utbytesstundenter skriver som åker nu (2011-2012) och de som åker samtidigt som jag (2012-2013)!

Så, det ska bli riktigt kul. Har väll en hel natts läsning framför mig på olika bloggar ;)

Om ni undrar något så fråga gärna på!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0