Weekend update !

2013-05-06,05:44:10
Kategori: USA - Under -(1) Kommentarer

Har nästan bara hängted Shelbys, Wyatt och Roberto denna helg. I fredags sov jag hos Shelby och sen åkte vi hem till mig på lördagsmorgonen och solade och så. Senare kom Wyatt och Roberto och hämtade upp oss och vi skulle gå se en film men vi åt froyo och sen behövde Roberto jobba..
Men Wyatt, Shelby och jag var bara hemma hela dagen och laga mat, sola badade i jacuzzin ända tills Roberto slutade klockan 10 på kvällen. När han kom tog vi en massa filtar och la oss på trampolinen och kollade på stjärnorna, så underbart!
Klockan 1 behövde Shelby åka hem så Roberto skjutsade hem henne sen så kom han och hämtade Wyatt.
Idag så hade vi ett "surprise" party (hon fik reda på det) för Shelbys syster (hennes syster är även Ms.Campos som är en av "lärarna" i The bookstore) och de lagade såååå god mat ! Massa tacos och kakor och vattenmelon. Och hon har en pool också så vi fixade brännan. Wyatt var där också och vi fräck på en promenad i washen och samlade fina stenar haha. För en timme sen så skjutsade Wyatt hem mig och vi sannade i drive througn til Dairy Queen och jag köpte en oreo blizzzz. Så gott !
Så nu har jag en gravid mage för jag har ätit så mycket idag.
Men ska sova nu, har vart en kul helg och ska ha en ordentlig natts sömn nu !


Kommentarer
Anonym

Började läsa din blogg men orkar inte kolla igenom alllt arkiv, men jag funderar på åka ett år till usa men jag är en person som älskar att festa,och usas hemmafester verkar nice men får man ens gå på sånt? alltså kan man bli hemskickad om man dricker under sin resa? om du inte vill svara här i bloggen och kanske vill svara mer ärligt ;) skicka iväg ett mail till [email protected] så vore du en ängel <3 <3 <3 hopaps du har skitkul. PUSS

2013-06-04 20:13:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0