torsdag

2013-03-08,05:00:26
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer


 
Bild 1: Igår när jag gick till Kyrkan emd Tiffany, vi var lärare för småkidsen
Bild 2: Idag i art, till vänster är mitt porträtt av keira knigthley (cassidy hålelr i det) och till höger är Janelle med sin skalle
Bild 3: Nicole och jag åkte genom en drive through gas station, så vi sa vad vi ville ha och han går och hämtar det.
Bild 4: Vi valde peach Arizona tea, ända smakne jag gilalr än så länge..
Bild 5: Skallen jag gjorde, nöjd med dne för bättre än vad jag trodde jag kunde göra men när man jämför med de andra i klassen så är jag bara sååååå utslagen
Bild 6: Nicole som målar sitt porträtt av Hayley Williams och Katie, som jag träffade för första gången genom Nicole idag, som har matteläxa.
 
Idag så hömtade Nicole upp mig på Starbuck och vi åkte hem till henne i ett tag, senare så åkte vi till hennes mormor. Hon behövde göra lite sysslordär så hon fixade det och hennes mormor + hennes nya man är så trevliga! De gav mig en hel påse ful med citroner och grapefrukt! Och Hank, mormorns nya pojkvän, gav mig typ collectors presidential gold coin. De var så snälla!
Jag Nicole, Katie och en som heter Sydney ska till henne på söndags morgon och ha tea party! Haha, vi ska ha klänningar och ha hattar och hålla ut lillfingret när vi dricker te!
 
Men sen åkte vi till hennes väns Katie hus (hon är 20 och går på colleget där, henens föräldrar är typ rika och de bor där själva) och bara typ plockad eupp henne på hemvägen till Nicole och sen åt vi lite och hängde bara, de gjorde läxor (jag har som vcanligt inga).
 
Och hennes än Katie är värsta perfekta amerikanren. blond och hon fixar de där solglasögonen lätt som en plätt och bara är så därhärlig! Haha imorgon tror jag Nicole skulle ha en bonfire så ska kanske över dit :)
 
Men ska kolla på 21 jump street nu, orginalet med Johnny Depp, nicole sa att jag måste se den ifall jag inte sätt den, så ska ta och göradet, pöss och godnatt
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0