Sola sola sola

2013-03-05,04:43:00
Kategori: USA - Under -(0) Kommentarer

När Hannah kom och hämtade upp mig så åkte vi hem till Becca och låg och solade på hennes tak. Vi pratade och lyssnade på musik, haha vi gjorde ett litet träningspass också!
När solen gick mer så insåg vi att klockan var typ 6.30 så vi bytte om, köpte froyo och Hannah skjutsade hem oss. Nu hat jag en läxxxxa... Fast insåg nu att jag kommer inte ha lektioner imorgon..

Vår skola anordnar en blood drive imorgon och min grupp i StuCo fixar allt med den så jag ska ner mackor och ge pass till alla elever imorgon + att jag signade upp mig själv.. Hehe, vet inte om de kommer acceptera mig men jag och Pavo (polaka uybytesdtudentenkr ska prova på! Jag kommer dö, svimma av haha. Okej ni ska jag sova och vila mig riktigt ordentligt tills imorgon! Pöss


OCH GRATTIA PAPPA PÅ DKN FÖDELSEDAG (iaf fortfarande i americat) HOPPAS DU HAFT EN SUPER DAG !


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0