Q & A

2013-03-31,00:50:26
Kategori: USA - Q&A -(2) Kommentarer
Hejhej! Jag undrar bara, gick du i 9an innan du åkte till USA? Och om du gjorde det, tycker du det var bra att åka ett år tidigare än vad de flesta brukar göra? Jag kommer nämligen åka efter 9an och jag oroar mig över att jag typ inte kommer vara tillräkligt mogen eller så. Vad tycker du? :)
Kram Ellinor
 
Jag tycker det fungerar fin fint! Jag valde att åka innan gymnasiet för om jag senare kommer in i en klass som jag verkligen gillar så skulle det ha känts så tungt att lämna dem!
Och går bra för mig här, jag är senior men har liksom Junior english, de andra utbytesstudetnerna är också seniors men har 10 & 9th grade english så det beror ju bara på hur din engelska är.
Och jag har vänner som är både sophomores, juniors och seniors!
Tycker absolut att du itne ska oroa dig över att åka efter nian, kommer gå super !

Kommentarer
Emma

Hej!
Kommer du att få ta graduation ?
och får du göra alla senior grejer ? :)

2013-04-04 18:12:35
Celina

Hej!
Jag undrar idall du åkte så di missade 9:an eller ifall du åkte efter att du gått ut 9:an?
Jag vill/ska åka som utbytesstudent till Usa men jag vill vara med på prom och allt sånt kul får du vara med på sånt vilken klass/grade går du i hur gammal är du?
Förlåt för så många frågor!:)
Tack för svar!:)

2013-10-01 21:21:36



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0