Silly string war

2013-04-24,02:45:21
Kategori: USA - Under -(0) Kommentarer

I söndags efter att jag Hannah och Melissa vart i kyrkan så åkte vi ner till Rotary (en park) och mötte upp Hannash pojkvän Grady.
Innan hade vi vart på The dollar store och köpt massa silly string brukar och haha sen så hade vi WAR ! Var hur kul som helst även om det tog typ 5 min för en burk att ta slut :p
Men var kul!

Igår så åkte jag och Hannah ner till Rotary och tränade, hon visade massa stretch övningar också som hon gör för dans.

Just nu sitter jag i knight time. Vi har knight time hela dagen idag och vi bara sitter här. Så tråååkigt. Jag får inte lämna förs än 11.30 och kommer typ vara den enda kvar här inne då jg är typ den ända seniorn med en 6th Hour...

Men men. När Hannah slutar klockan 12.25 så ska vi gör något kul, får se vad det blir. Puss på er alla !

https://cdn1.cdnme.se/2740395/7-3/pic_5176d213ddf2b32697e20f35.jpg" class="image">


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0