A Knight in Neverland!

2013-04-18,01:47:37
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
 
Var så gulligt! Idag hade alla juniors i StuCo (de anordnar prom) fixat en scavangerhunt för oss seniors! Vi sprang runt över hela campus och letade ledtrådar och längs vägen fann vi fler och fler föremål (peterpan hatt, trollspö, fairy dust och lite andra saker). Och slutligen kom vi tillbaka där vi startade och så stod de alla med denna skylt där inne ! Så sött!
 
Och passar ganska bra för klänningen jag ska ha är kinda grön.. Lite peterpanigt, typ..
Och har hittat världens ballaste skor!
 
Vår prom är elfte maj! Ser fram emot det såååå mycket!
Får se om man får en dejt dock ;) Skulle vara kul om någon frågade för det är så amerikanskt men annars så ska jag bara ha kul med mina vänner! :)
 
Dagen/natten vi ahde sadies pep assembly och sadies dance var en av de bästa minnena i mitt liv! Så udnerbar dag! :D
 
Ikväll ska jag till kyrkan med Jordan och Tiffany sen så är de dollar taco på Javelina så vi ska dit och äta.
 
Och håll ut där hemma! Jag vet att det är kallt men jag kan skicka lite värme till er!!!!
 

Jag i lördags, ska inte klaga men ibland fick man ta och sätta sig i skuggan för ett tag för att det var för varmt ;)
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0