The Strip - från igår

2012-09-05,06:03:54
Kategori: USA - Under -(0) Kommentarer
Runt två kom Don (min IEC) och hämtade mig Savannah och Beau. I deras megastora van var redan Nikki (deras dotter), Laura och Asvina (deras utbytesstudenter från italien och norge), Dejrek (tror han hette så :s från nederländerna iaf) och en tjej vars namn jag icke kommer ihåg haha, som var från tyskland! Vi åkte till The Strip och mötte upp Julia från Italien. Vi kollade lite på fontänshowen, vi gick till Paris, vidare till the Venetian (hoteel som föreställer venedig). Där var det hur fint som helst! Vi kollade runt i affärer och allt var så fint! Man gick liksom runt i en liten stad hela tiden! Underbart! Åt också Italiensk Gelato, hallon sorbet, Den smakade hallon, så underbart gott! Jag köpte lite grejer från en godisaffär (stor stor godisaffär) som hade allt! Kan lägga upp bilder sen, de var lite gulliga saker :) Vi åkte sen hem efter en udnerbar dag där och så var det då skola dagen efter (idag) efter en långhelg :)
 



















Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0