Filippino food - Lechon

2012-09-03,18:27:12
Kategori: USA - Under -(0) Kommentarer
I förrgår (lördags) så var det party hos Edgar. Hans mamma fyllde 50 år. Så vi åkte dit med familjen. Åt god mat och så.
Två av Edgars kompisar var där också, Jonah och McKevin tror jag de hette .. De var jättesköna, eller iaf McKevin han bra pratade på som tusan! haha.
 
Och en fillipinsk grej; kareoke. Alla absolut alla fillippinare sjunger kareoke här, liksom en grej typ. Spelar ingen roll om man är gammal eller ung, bra eller dålig på att sjunga, alla sjunger! Så det är jättekul och se! :D
 
Vi stannade till kanske klockan 1 på natten och vid den tiden var jag så sjukt trött! När vi senare kom hem satte vi på en film. Jag vaknade klockan 4.30 i soffan med Savannah och Beau också sovandes i soffan och med netflix på. Men gick och l mig då.
 
Igår så var vi bara hemma hela dagen. Var faktiskt ganska chill.
Idag är vi lediga och jag tror vi skulle till något berg eller något kommer inte riktigt ihåg. Men något skulle vi göra iaf. Och jag måste även göra min matteläxa! Har massvis!

Och fattar ingenting av den heller, men jag försöker så gott jag kan iaf..
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0