Starting to feel like christmas

2012-11-15,09:23:00
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
 
Massa julklappar ligger under granen och idag slog jag æven in mitt førsta paket! 
Vi åkte æven till Meadows Mall och jag køpte lite saker till de andra tjejerna, kænns inte rætt att læmna utan en liten present ..
 
Køpte æven ett nytt iPhone skal, løv it!
Børjar samla mer och mer på dem hær borta, ælskar hur mycket variation de har hær!
 
Och måste verkligen fixa mina naglar! Det får væll ta och gøras imorgon, har ju gansa så mycket tid på mig.. Heeela dagen..
Børjar bli så tråkigt hær hemma nu, vill ju træffa folk! Var kull idag nær vi åkte tll Meadows Mall før træffade svenske Saga som går på Centennial med Asvinaa och de andra, så var trevligt!
 
Ååh, jag hoppas verkligen att jag næsta vecka kommer vara nere i Lake Havasu och redo før skola! Det skulle vara 100% super!
 
Jag har næstan vænt på dygnet hær, går och lægger mig klockan två och vaknar upp runt 11..
Idag la jag mig faktiskt tidigt, runt 9, men vaknde efter två timamr och kunde inte somna om så..
 
Så brukar veta att jag ska gå och lægga mig nær Izel kommer hem, ja runt två på natten ungefær..
 
Men ska førsøka gå upp tidigt imorgon så jag æven kan lægga mig tidigt imorgon, if that makes sense..
 
Men ska fortsætta till favorit serien "The Office" nu! Så sjukt bra, haha løv it.
 
pøss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0