registrering i skolan

2012-11-28,02:43:33
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Go knights!
 
Nu är jag registrerad på Lake Havasu High School!
Alla som jobbade där var jättetrevliga och känns jättebra än så länge. Fick även lite skoltröjor (det är "halvuniform" på skolan, man måste bära en skoltröja. Men man kan ha shorts och sådant.) och imorgon när jag kommer till skolan så ska en Teachers Assistant visa mig runt på skolan och lite sådant. Finns ganska många olika byggnader och så.
Men mitt schema blev det samma för denna terminen, de kan inte ändra något när jag redan gått alla dessa första semstern men till andra så ska det bli nytt, så då har jag ingen matte och ingen chemistry att se fram emot!
 
och tatamatamtamta (någon fin truddilutt som ska öka spänningen) JAG ÄR SENIOR! Ska bli så himla kul med chansen att få ta graduation!
 
Haha, och jag har matte med freshmens ..
 
Men gud vad bra allt känns just nu! Lycklig som bara den!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0