november 3

2012-11-03,23:15:00
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(1) Kommentarer
Måste börja med att säga att jag ska döda någon. Skrev värsta inlägget, men tydligen tog jag väll för lång tid för när jag skulle publicera så kom jag till inlogg ingssidan. Grr. 
 
Men börjar väll om och hopaps det blir någorlunda lika bra..
 
 
Vi kollar just nu på film, War of the Worlds. Eller jag kollade.. Jag blir stressad och får panik när karaktærerna i filmen handlar helt ologiskt. Klarar inte av det, så bestämde mig för att blogga lite istället.
 
Men redan i förrgår så visste jag om att jag skulle flytta igår. 
Så efter skolan så åkte jag hem och packade. Gick ganska snabbt, men blev himmlans mycket!
 
Var bara jag och Savannah hemma så det var ganska skönt. Var næstan færdigpackad när Beau kom hem, men var så konstigt. Han visste om det men frågade bara när jag skulle åka, vi hade ändå en riktigt bra realtion, och så bara det där.. Jahapp.
 
Men men, nær jag skulle bli upphämtad så var alla förutom Beau borta før de var med Savannah hos tandläkaren. Men vpappa och Savannah kom hem precis innan jag blev upphämtad, men var inte så mycket. En halvhjärtad kram och typ "tack før allt blabla bla." Vet inte, allt kändes så konstigt, precis som att de inte brydde sig..
 
Men nu är jag iaf hos min IEC och ska ha några superdagar här innan jag ska vidare till vartän jag nu ska.. Lite ovvist såhär just nu.
 
Men ska försöka göra saker jag länge velat, typ læra mig min kamera för exempel.
Men snart ska vi till starbucks, så ha det bra , puss
 
GLÖM FÖR BÖVELEN INTE ATT PACKA KLÄDERNA FRÅN TVÄTTEN!
 
hehe, puss
 
 
 

Kommentarer
Anonym

varför kunde du inte vara kvar hos din förra värdfamilj?

Svar: Jag trivdes inte och vi passsade inte als ihop. Skulle æven læmna storstaden och vi hade hittat en familj, men nær jag væl flyttat till min IEC så blev det krångel med familjen jag hade fått så jag ær fortfarande kvar hær.
Alexandra Fredblad Utbytesstudent Las Vegas 2012/2013

2012-11-04 00:12:36



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0