It´s friday friday

2012-11-17,05:58:28
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(2) Kommentarer
 
 
Nu har vi precis kommit hem från en skolpjæs som tog plats på Centannial High School, skolan de andra kidsen går på. 
Chiaras værdførædrar km och hæmtade oss så åkte vi dit. Hennes familj ær så trevlig. De har en dotter på kanske 8 år eller något, Bailey, och nær "Welcome Partyt" var så kom hon fram till mig och bara babbla på som den! Så himla søt !
 
Så nu ska vi kolla Glee som vanligt, bara två avsnitt kvar på netflix sen får vi væll hitta någon ny serie att kolla på!
 

Kommentarer
Isabelle (:

Sv: Jodå, måste säga att jag älskar personer som dig som vågar ge kritik för det som är både bra och dåligt.

Ja, min engelska är inte den bästa, den är ganska krasslig om man säger så. Funderar på att skriva dialoger på svenska istället. Men jag ska försöka att tänka på det exemplet du gav mig! Och jag kände själv på mig att det här inte skulle bli ett utav det bästa jag har skrivit, känner mig osäker att skriva från killar perspektiv. Några tips på det, som du kanske skulle vilja ge? :)

Tack så jätte mycket! Skulle väldigt gärna ha mer kritik ifrån dig. Uppskattar det. Har läst på din blogg att du är en utbytesstudent, Las Vegas, Nevada. Hur gammal är du?

2012-11-17 10:38:34
URL: http://Thecatchingfeelings.blogg.se
Isabelle (:

Sv: 2 Januari, det var något nytt. Verkar as coolt att vara född så tidigt på året! Fyller själv år mitt i Sommaren, klassiskt.

Ska fortsätta skriva från killarnas perspektiv och försöka skriva det så bra som möjligt. :)

Nästa kapitel kommer imorgon, jobbar på det nu.

2012-11-17 23:21:18
URL: http://Thecatchingfeelings.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0