Inlägg från i lördags

2012-11-19,21:26:38
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
I lørdags så vaknade jag av att en hund slickade mig i ansiktet. Nikkis bror Brad hade køpt en liten hund, troligast en blandning av dværg greyhound och chiuaua eller något sådant, från något dåligt hem før 30 dollar. Och hans ide var att ge den till Nikki. Det gick ju inte Izel och Don med på men det var roligt så længe det varade! Den var jættesøt, ca 4 månader, och låg och kelade med oss hela tiden.
 
Senare så åkte vi och kollade på Breaking Dawn. Åååh, jag hatælskar de filmerna. Jag tycker de ær ganska dåliga, inte enligt boken osv, men ændå ælskar jag dem, det ær ju twilight liksom?
Sista filmen.. Var lite sorgligt..
Och nær de (spoiler) gjorde fighten och hade "framtids visionen" dær så blev jag så jækla arg. Kunde inte førstå hur de kunde døda Carlisle och Jasper nær de tydligt och klart øverlevde i boken. Så i ca tio min så satt jag och var så jækla arg och børjade næstan smida planer om att regissøren helt pløtsligt skulle dø på något oførklarligt sætt ^^
 
Men den var bra, många sæger den bæsta men jag ælskar fortfarande Eclipse, bæsta boken bæsta filmen.
 
Sen utanfør så hoppade jag och Asvinna in i ett photobooth med Breaking Dawn tema. Sen kunde man sjælvklart vælja Kristen, Jacob eller Edward som sjælva tema på "strippen". Sjælvklart valde vi Jacob, team Jacob som vi både ær. (såg nu att man ser itne det på bilden)
 
Men det værsta var nær vi kom ut från photoboothet.. Det finns en skærm på vardera sida utanfør dær de visar vad som pågår inne i photoboothet, så ALLA hade sætt nær vi satt och posade dær inne och våra bilder.. Haha. Jag och Asvinaa tog værsta omvægen før att komma ut dær ifrån! Haha men det var kul iaf!
 
Hemma så satte vi på film igen, såklart, och de flesta somnade under filmen, haha. 
men puss på er nu ska jag slå in de sista två julklapparna!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0