Hug an exchangestudent day

2012-11-08,20:57:29
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Tänktebara skriva ett litet inlägg om vad jag har för mig på dagarna.
 
Jag går just nu inte i skolan eftersom jag inte har någon familj, vet inte om jag vart så klar med det på bloggen men så är fallet.
 
Så i måndags, igår och idag (alla var lediga i tisdags för då var det election day) så har jag varit hemma. Läst böcker, försökt fotograferat och börjat läsa miljontals med bloggar!
Och i måndags och igår så har jag även legat ute vid poolen och solat, men idag är det ingen sol på himmelen.. Otur nog.
 
Igår somnade jag i solstolen och vaknade av att Asvinna hällde iskallt vatten på mig.. Hörde inte att de kom hem från skolan och smög sig ut till mig.. Men vaknade iaf upp då och hade en adrenalin kik på 10 min innan jag somnade i soffan igen.
 
Så får se hur länge läget kommer vara så här, förhoppningsvis inte så länge.
Speciellt då thanksgiving kommer, så ska min IEC och hennes familj fira med min gamla familj, så då måste jag hitta på något annat.
 
Men familjen i mesquite verkar inte bli något heller.. Så vi har total börjat om nu att leta familj, och hoppas att allt går iaf relativt fort!
 
För självklart är det skönt att komma ifrån skolan i någon dag. Men börjar nu bli ganska tråkigt... Speciellt när vädret inte är på topp.
 
Och tex idag så är det "Hug an exchangestudent day" vem ska krama mig ?
 
Men trivs mycket bättre här, skola eller inte, än i min gamla familj. Så sålänge så är jag jättenöjd!
 
Nu ska jag kolla runt på megasuperduper snygga GIFs på min beloved Emblem3 som även var i x-factor igår. Idag kommer vi få se vem som åker ut men no way ett de kommer bli dem! Haha, Simon sa själv att "kom ihåg detta band, för de kommer gå långt". ÅÅÅÅh älskar dem!
 
men pöss nu. Ska kolla GIFs och nyaste avsnitett av solsidan.
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0