Here I am. Will you send me an Angel

2012-11-01,13:57:00
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
 
Idag gick jag upp extra tidigt, 4.30 (!), för att kunna ta mig en dusch. Funkade iom att jag hade ont i huvudet och mådde illa igår när jag kom hem så sov mest hela dagen + att jag gick och la mig relativt tidigt.
 
Även kik:at lite med mamsen igen och då ljusnar ju framtid alltid, hon skriver så fint!
 
Skola nu då, 10 grader ute såhär på morgonen, svinkallt! Och klassrummen är inte att tala om, man sitter och skakar i stort sätt hela tiden. Specielt i mitt chemistry klassrum, där är det galet kallt, och nu har äntligen läraren börjat ge med sig på det också, annars kan de vara lite stubborn.
Mend e kan ändå inte göra något åt det, allt går på någon slags stor temp som har hand om hela skolan, som kan slå lite fel ;)
 
Men har alltid med mig en extra tjocktröja till den klassen!
pöss
 
Send me an angel - Scorpions

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0