en bra førændring

2012-11-03,04:30:27
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(2) Kommentarer
Just nu sitter jag i soffan hemma hos min IEC, som æven har de goaste utbytesstudenterna.
 
Idag så bytte jag då familj, førhoppningsvis går saker lite snabbare nu. Men så længe så ser jag fram emot några superroliga dagar hær med Asvinaa (norge, æven hennes dator jag anvænder), Laura (italien) och Nikki som ær deras dotter.
 
Førklarar allt lite bættre i ett annat inlægg ska vara lite social nu med dessa galningar.
pøss och kram
 
Asvinaa goes crazyyyyy

Kommentarer
Vilda

Vadå? Vart bor du nu då?! :OOOOO

Svar: Hos min IEC so ær supermysig!
Alexandra Fredblad Utbytesstudent Las Vegas 2012/2013

2012-11-03 13:03:06
URL: http://vildaohlin.blogg.se
Anonym

does Asvinaa have blog? :)

2013-05-14 14:10:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0