The greatest felling as an exchange student, getting response from your host family

2012-07-03,22:30:28
Kategori: USA - Före -(0) Kommentarer
Vaknade upp imorseoch kollade mailen direkt. Och äntligen ett svar från min familj! Ett livstecken på att det finns där.
Det verkligen känns att det är påriktigt nu, så nära, 20 dagar från och emd imorgon. Då börjar den verkliga nedräkningen.
 
Shiiiieeet det är så nära! och snart är det bara tio dagar och jag har så sjukt många kompisar jag måste träffa egentligen ?!? Åhh, börjar få lite ångest över att jag inte hinenr träffa alla innan jag åker!
 
Iaf, jobbat sönder mig själv idag, och ska sova nu för ska även jobba imorgon .. och på torsdag ..
godnatt, hoppas jag vaknar upp till ännu ett mejl

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0