Så trött på blogg.se ...

2012-07-06,15:19:43
Kategori: USA - Före -(1) Kommentarer
Visste att blogg.se var fel bloggportal för mig.. iPhone appen funkar ju inte, man kan inte logga in, och verkar som att det inte bara är jag som har det problemet :/

Iaf är min familj + min barndomskompis camillas familj påväg med båten till Rörgrund och ska sova där en natt, imorgon blir det lunch på Sandhamn och sedan hemfärd :)

Men innan vi skulle ner till båten så hittade jag lite flygbiljetter i brevlådan ! Så klockan 08.00 den 24:de Juli ska vi träffa en EF representant på Arlanda och förhoppningsvis massa andra utbytesstudenter som också ska på Camp :)
Och tänkte ju lägga upp en liten bild på dem ^^

Blir väll när man kommer hem då :)
Ska nu ha en mysig helg med familjen , kram

Kommentarer
Lovisa

Jag kan inte heller logga in på den appen... skitjobbigt!

Ja, snart är det dags haha! Kan inte fatta att tiden gått så snabbt! Ska bli såå kul!!:D

Svar: såg att det avr flera med det problemet också... Men hööörru! vi har ju icke länkat varandra,,,,,,, vad sägs? ;) haha men länkar dig iaf
Alex Blad

2012-07-10 11:16:23
URL: http://lovisaintheus.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0