FLYGBILJETTER !!

2012-07-07,23:00:10
Kategori: USA - Före -(1) Kommentarer
 
veeet på snedden och så..
 
MEN HÄR ÄR DEM! åååh jag åker snart, 16 dagar kvar. Så jävla lite. Massvis med kompisar jag vill hinna träffa och så !
Men vi som sak åka på campet från arlanda ska iaf samlas klockan 08.00 i terminal 5 och möta någon EF representant där, och förhoppningsvis massa andra studenter också!
 
Sen åker vi alla till flygplatsen Newark (precis utanför New York) och åker till repsektive camp..
 
Ajuste, har ju totalglömt bort att berätta det! Jag skatill Rhode ISland och gå på campet som är på Bryant University! :D Kan kanske skriva lite emr om det senare :)
 

Kommentarer
Fredrik Lavesson

Yo, såg att du ändrat blogg. Jag länkar om till dig nu!

Svar: tackar, länkade dig med nu ;)
Alex Blad

2012-07-12 17:32:17
URL: http://usafredrik.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0