Boston Bildbomb

2012-07-29,04:09:59
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Vi var i Boston idag! Superkul! Bara att vädret blev lite dåligt (spöregnade) frammåt 5/6 någonting.. Men annars superkul! Tog kanske 1,5 timme dit med buss, men hade så kul så det gick fort!
Hade dock hoppats på att möta några flera norwichare, som tex Emma som också ska till Las Vegas, men det blev inte av.
Men hade med mig min systemkamera så blev lite bilder från idag!
 
 
 
 
Fynn från Tyskland
 
Något fint litet torn
 
Jag tror detta är något slags statshus.. hmm kommer icke ihåg
 
Det fanns ett Boston Tea Party Museum. Var aldrig inne men vår lärare Stan sa att de brukade ha en tur som skulle vara rolig och intressant.
 
De jag gick med i början. F.v - Louise, Frida, Tove, Amadeus, Bastian, Någon Philip, någon (alla från tyskland)
 
Åt lite på Dunkin' Donuts
 
Boston Police
 
Vi gick längs hamnen och kom till en Street Show med några grymma grabbar.
 
Haha. De hjorde allt riktigt bra, de gick fram till en unge och sa "Raise your hand young boy" och sen "Good, now we got a volunteer." Sedan voltade han över ungens ena arm. Ungen var stenkall.
 
Sedan skulle de ha flera och då pekade de även ut Tove! Var ju skitkul att hon fick vara med!
 
Jag fick inte volten han gjorde över dem men han gjorde som sagt en volt ÖVER dem.. Gash skulle dött om jag vore Tove.
 
Efter streetshowen så sprang vi runt på lite olika butiker och tod sedan en Crepe.
 
Supergod!
 
Dunkin' Donut Chocholate Chip Muffin
 
 
 
 
Sedan gick vi vidare till Copley Mall och kollade lite. Var mest affärer som Gucci, Armani och sådant där så blev inget.
 
Ajuste, Newport imorgon!!!!!
 
All text och bild har lagts upp jättekonstigt..skit i det
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0