sjätte december 2012

2012-12-07,06:19:53
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Denna helg ska vi åka till Vegas och julbaka! Cindys pappa bor där så vi ska åka imorgon (slipper skolan) och kommer hem på söndag.
 
På lördag blir det alltså lussebullebak! Hade först tänkt haft med mig min fellow swede på det men hon är riktigt försvenskad och ska vara med i ett Lucia tåg som en svensk grupp i Vegas anordnar så istället bjöd jag in Asvinaa till att baka. Hon är ju från Norge och Lucia firas ju även där.
 
Och lite andra nyheter då.. Inget märkvärdigt egentligen. Men ahr ju inte bloggat på några dagar;
  • SLIPPER KEMI! Min councleor kom överäns med min kemi lärare att jag inte behöver göra det för svårt blablabla. Så nu är jag assistent i the bookstore vilket är super. Alla är så trevliga där! Och vi bara sitter och chillar och pratar.
  • Vi tog senior pictures, en stor panorama bild där vi bara satt på läktarna i gymnastikhallen. Och sen gick vi ut på fotbollsplanen och bildade nummer tretton (vi är ju class of 2013). Och en tjej, Jaime, jobbar med mig i bookstore och är senior så hon hjälpte mig och allt. Och hpn var sjukt trevlig! Sa att vi måste träffas någon mer gång och vara med varandra utanför skolan. Men hon flyttar till Hawaii den 23:dje.. Nästa vecka är sista veckan för hene..
  • BJÖD FOLK I SKOLAN PÅ DJUNGELVRÅL! Kunde inte filma för de har noll tolerans för telefoner men alltså det var galet kul. Folk tror att det är något sött eftersom de tror det är socker på dem men de spottar ut dem direkt de stoppat dem i munnen. Haha, och idag fick jag ett paket av mamma med bland anant jätte salta i... Får se vad de tycker om dem ;)
 
Nu ska jag sova.. Klockan är 10 och det är sent för mig.. Småbarnsfamilj.. På skoldagar går jag och lägger mig runt halv nio, och inte så mycket senare på helgerna.
 
Men börjar dra på mig en förkylning också. Hoppas jag kan baka i helgen iaf. Men pöss. Godnatt.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0