första december

2012-12-01,19:11:58
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
 
 
Wihooo! Har kollat julkalendern imorse och blev glad då det är mysteriet på reveholm då det är en av favoriterna såklart, men sjömansmöss och diselråttor kommer alltid vara bäst.
 
Men igår efter skolan så åkte vi och hämtade mitt paket som kommit till posten, och skickade även lite postkort och lite småpresenter.
 
men julklappar till alla kommer februari någon gång, så ni vet liksom... hehehehe
 
Och där fanns grejor! 4 julkalendrar (som egentligen skulle vart till Nikki, Laura och Asvinaa också men nu blev det en var till mig Kennah, Cindy och Rich) kom också, precis i tid så vi fick öppna första luckan idag!
 
Och fick även en förtidig julklapp, ett objektiv! Så glad, det förra jag hade var så tungt och stort så det var så otymtligt att ta med över allt, men nu ska det nog bli lättare! ;)
 
Och sen åkte vi till Cindys kompis Ashley och åt. Och hon har en sjukt stor hund som är en blandning av labbe/golden och den är humongus! Även en Pittbull/schäfer/rottwailer hund som inte ser lika farlig ut som det låter.. Den var söt faktiskt.
 
Sen så hade hon såklart en orm.. Åååh, haha jag höll i den! Kan nästan inte tro det, vågar knappt klappa ormen på skansen och nu så höll jag i den! Hihi, men det var kul, jag känner mig duktig!
 
Och Ashleys granne har ett så sjukt enorm hus.. Och rykten går i grannskapet att han har vart i chicago maffian, att han är en super republikan som ahr hemliga rum i huset som bara han och hans fru + de som byggde vet om ifall apokalyosen skulle hända och så..
 
Alltså det är 3 höga RV dubbelgarage, det ser ut som ett hotell med alla balkonger..

Crazy americans
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0