Christmas at the Williams Family

2012-12-23,01:06:00
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
 
En awsome day. Fått så mycket mer än vad jag förväntat mig eller begärt. Men älskar verkligen allt av det jag fått. Allt behöver jag. Och är så glad för denna familj jag fått. Har det så jävla bra här.
Var lite ledsamt att deras paket från Sverige inte kommit än men det kommer!
 
Och vi skrev ju även brev sista dagen på Camp som vi fick öppna på julafton. Ganska kul att läsa det, och kom inte alls ihåg att jag skrev detta. Men vill bara dela med mig för täntke att det kunde vara kul.
 
Vet inte om jag nämnde det, men jag var nära på att byta familj innan jag lämnade Sverige pga att vi inte hade någon kontakt med dem. När jag var på campet så var det ganska hemskt att se alla utbytisar vara så glada över äntligen få träffa sina familjer. Ni kan inte förstå hur nervös jag var, ängslig över att det skulle bli precis lika hemskt som jag trodde att det skulle bli. Men när jag väl kom till dem så gick allt bra, och jag hade bra stunder där, men det slutade som det gjorde.
 
Brevet:
 

 
Hello future Alexandra!                                                            08/03-2012
I'm at camp riht noe. Having my last lesson (well except from homeroom) now with this class.
 
Jackie is our English teacher right now having us do this. She can be annoying sometimes.
 
I'm going to write a little about camp. I've had some wonderful days here! Best day was Boston, best moment was ordering Sushi in Newport!
 
I love all the people from Stockholm that went by the same plane here as me. And I've also bonded with some Gothenburgers.
And there's this lovely Swiss girl also, Seraina!
 
Everyone in my class are going to almost the same location so I've got the chance to meet Jan,David and Seraina again. Maybe Rasmus aswell, if he doesn't get himself killed in Denver, Colorado...
 
It will be sad leaving camp with all these hot Norweigan boys everywhere... And all the free icecream with smulor (or the other way aroundx))
 
DO NOT GET FAT!
 

And I've learned to throw an American fotball really well.
And I've participated in volleyball!
 
I've washed my own clothes for the first time, kinda interesting..hehe..
 
I will miss camp.
 
I would so much want to be a returnee, would be superfun.
 
My icecream buddy ida has like recomended me, for like all the teachers!
LÖÖÖVE HER!
 
If I'm in a different family when I open this letter... Well that progress must have been a big experience too.
 
I'm gonna try ut for so many sports!!!!!
A MUST!

Gonna have a second family.
 
I am going to make this the best year ever!


När jag öppnade så blev jag ganska förvånad, kommer inte ihåg något av detta..
Ja, det med sport hände väll inte riktigt, hehe.
Men har pratat med Cindy och Rich om det och det skulle ta upp för mycket tid. Och vi kommer göra så mycket saker så det skulle hindra oss i sådana fall.
 
Men yes.
 
Ska fortsätta ha en awesome jul nu. puss

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0