Hawaii Springbreak

2013-09-01,14:16:18
Kategori: USA - Under -(0) Kommentarer
Var ju som sagt till Hawaii över Spring Break, av olika anledningar så fick jag itne vara så öppen med det på sociala medier osv. Men tänkte att jag kan dela med mig av lite bilder därifrån nu.
 
 
1.// En beach. Site 14 tror jag till och med att det var. 2.// Jag precis på stranden nedanför där vi bodde.
 
3.// Cindy som (olagligt*) nuddar en sköldpadda. 4.// Två sköldpaddor som låg och vilade på stranden. Ca 1m. i diameter. 5.// En av alla de så gudomligt fina vattenfall som fanns på "Road to Hana". Otroligt fint.
 

Hawaii var nog något av det bästa jag upplevt. Vi var på Maui och bodde vid Kihei. Det var totalt underbart. Så glad att jag fick möjligheten att uppleva detta, och dessutom med min amerikanska familj!
Minnen för livet, definitivt, därifrån ;)
 
 
*Vi visste faktiskt inte om att man inte fick röra sköldpaddorna. Men senare fick vi reda på att man kunde få en böter på $10 000 ifall man ertappdes med det. Fint att vi fick den bilden innan då! Och ja.. Även jag lyckades klappa en sköldpadda innan det ;)
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0