Pep Assembly

2013-01-26,06:22:57
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
haha. vet inte hur mycket bilden förvränger mig men ser horribel ut för jag har försökt sminka migsjälv på ett bra sätt tills imorgon. Men ni som känner mig vet att jag inte är bra på sådant..
 

Yaaaay. Vi hade pep asssembly idag inför Winter Formal som vi i StuCo samordnar. Det var ganska kul (det var en stor fail men vi som anordnade det behövde inte va på någon lektion fram tills 5th period), saker funkade inte och vissa nummer hoppade ut sista sekunden så det blev lite rörigt, men vi lärde oss rån våra misstag!
 
Imorgon är det som sagt Winter Formal då! London Underground är temat på själva dansen och det ska bli riktigt kul! Hittat en klänning, ett par sisådär skor för $5! Haha man får ta vad Havasu har att erbjuda.
 
Så vi är ett gäng som ska gå, några från StuCo och sen några som de känner men alla är jätteschyssta!
Så imorgon ska jag fixa mina naglar någonstans och senare ska jag åka hem till Hannah ska vi fixa oss där, sen ska vi åka och ta bilder nere vid rotary (där jag brukar vara ute och gå osv), sen middag med hela gruppen och seeeen är det dans. (får hoppas man inte misslyckas total och spiller ner hela klänningen eller något!)
 
Vad vi ska göra efter dansen, eller hur länge den håller på, har jag nada aning om..
 
Men ni får väll bilder senare, och jah lovar att ni som är vän med mig på FB kommer få se lite bilder. Cindy är galen på att lägga ut bilder!
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0