Två månader

2012-09-26,03:42:02
Kategori: USA - Under -(0) Kommentarer

Som många andra gör jag ett två månaders inlägg, eller ja idag så r det 2 månader + 1 dag.

Allt flyter på här, jag har väll det inte så top notch som många tror att alla utbytesstudenter har men det funkar. Börjar väll bli bättre.

Och har verkligen något att se fram emot, Disneyland på lördag ! :D
Zion Nationalpark, Utah nästa helg. sen är det även någon kanot tripp snart som jag även ska med på. Tror det var paddling nedför Colorado river !

Skolan går som sagt bra, dagarna går faktiskt fort. Är när man kommer hem som det kan gå lite segt då alla läxor måste göras..

Men helgen som var var vi uppe i bergen, och Gud vad härligt det var där! Frisk luft och man behövde inte dö av värmeslag :p
Sen var det så fint, var massa alp hus och ett skidresort hotell. Och massvis med träd !
Mamma, du och pappa skulle ha älskat det med motorcyklar ! Jättefina vägar där som bara gick uppåt och uppåt !

Idag var min RC Linda här också för ett rutin besök, där de checkar badrummet, sovrummet och lite sådant så att man har det okej, vilket jag har , bor faktiskt jättefint här :)

Men Disneyland på lördag!!! Är så sjukt taggad ! :D
Emma Liljegren ska även med! Ska bli super !!!!

Pöss


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0