http://open.spotify.com/user/juansl8824/playlist/6HVXHHIr9EXtMYG6RpOydE

2012-09-01,19:32:49
Kategori: USA - Innan,Under,Efter -(0) Kommentarer
Lite om igår.
Vi slutade ju skolan tidigare eftersom det var assembly. Jag och Savannah gick itne på den utan vi gick med Edgar och Savannahs andra kompi till Dairy Queen. Vilket var döende jobbigt!
40 grader, och vi gick typ 10 min! De sista hundra meterna blev vi uppplockade av Nathalies kille som skjutsade oss alla dit, haha.
 
Men vi åt ltie där och så. Var trevligt. Sen åkte vi hem.
Och jag ruschade upp på mitt rum för behövde byta kläder, ajsute fö så gick vi i de där 40 graderna med, jeans, väskor, pärmar att bära på och flip flops..
 
Sen kommer Beau och ba "såg du någonting där nere?" Då bara rushar jag ner och yes! Äntligen ett paket från min kära mami :*
 
Öppnar och det innehåller gosedjur, 5 marabou, godis lite kläer jag glömde hemma, typ 3 kg lösgodis (<3) min fina bok jag fick av mina underbara vänner och lite fina rader från mammsen :)
 
Gjorde mycket!
 
Igår var faktiskt en riktigt bra dag kom jag på nu..
Kändes som om att min relation till Savannah stärktes för vi pratade fasktiskt ganska mycket och vi åkte senare att shoppa och hittade mina älsklingsskor på REA! Yay! Underbart! Hittade även lite dresscode kläder vilket var vad jag var ute efter :)
 
Sen dregglade jag även såklart efter min älskade Michael Kors väska .. Vet ej, funderar värkligen på att köpa den men vet ej! Men vill så ha den. Den är precis jag..Så svårt!
 
Och så kul påvägen hem och vi diskuterade massvis, älskar det, och vi typ nästan skrek påvaradnra haha. Jag och Savannah emot vpappa och vmamma. Haha.
Men r så frustrerande, så mycket jag vill säga men språket begränsar mig. Hatar det. haha
 
Men här kommer bilder på vad jag köpte. Inte skorna tyvärr mend et kan komma senare. Och såklart är allt från forever 21 ;)
 

Har gått in för det här med mönster och sådant nu.. Får se vart det slutar ;)
 
Arctic Monkeys - The Strokes - The Killers
En awesome spellista som min vsyrra skickade till mig

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0