11 september

2012-09-12,06:21:33
Kategori: USA - Under -(0) Kommentarer

Yes, inte uppdaterat på ett tag. Min dator funderar inte riktig som den ska nu och överst på "att köpa" listan är en hårddisk för alla mina bilder.

Men annars så är det 9/11 ..
Om jag inte själv hade tänkt på det så hade jag inte märkt ett dugg. Trodde det skulle nämna något i anouncmentsena i skolan, men nope.
Är väll inte något man direkt vill minnas här eller så, men har iaf spenderat denna dag med att kolla lite dokumentärer om just denna tragedi.

Och var extra creepy i skolan idag när jag sprang på den norska utbytesstudenten (ja jag har lyckats identifierat honom haha fråga mig inte hur!) och knackar honom på axeln och frågar först om det är han. Sen säger jag att jag är från Sverige osv. Var lite awkward och efteråt så kom jag på att jag aldrig sa mitt namn haha
Men han åker iaf med aspect eller något sådant , yes.

Och har jag berättat att jag har träffat och pratat lite med en swichizk tjej ? Alyssa heter hon iaf, jättetrevlig och vi hade engelska tsm men hon fick någon ändring i schemat så nu ses vi vaa någon gång då och då :)

Jaja pictures day imorgon ! Suuuuper !
Haha ser så hemsk ut i skolan varje dag :p

Oh har fixat sim kort till fhånen nu super..

Godnatt <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0