Proficiency test

2012-10-29,15:58:54
Kategori: USA - Under -(1) Kommentarer

Sitter just nu på Engelskan och gör nada.

Alla andra juniors har proficiency test i matte idag (typ som NP men bara för Nevada) och i tron om att jag också hade det så gick jag först till fel rum för special ef elever , sen stod jag i en milslång kö bara för att inte vara med på listan för de som skulle ta prov.

Så jag gick till counclern och fråga och eftersom jag är utbytesstudent behöver jag inte göra dem..

Men ringde Boston nu på engelskan iaf, ingett nytt där. Får bara hoppas det kommer den här veckan, annars vet jag inte vad jag ska göra ..

Pöss


Kommentarer
Louise

Varför vill du byta värdfamilj? :)

2012-10-29 17:53:43
URL: http://www.lbennhult.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0